Blogi

Tarinoita ja oppia palvelujohtamisen ja projektijohtamisen asiantuntijoille

tapahtumat

Yhteys 2016: “Kirsi Pihan esitys tuli iholle”

Kirsi_piha_600x600

Syyskuun 7.-8.päivä Helsingin Taitotalossa taas voittajia kruunattiin, ruoka maistui, keynote-puhujat hurmasivat ja iloinen keskustelun sorina täytti kahvittelutilat. Yhteys-konferenssi on tarjonnut puheita, oppia ja verkostoitumista asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center – ja service desk -toimintojen kehittäjille jo vuodesta 1997.

Tänä vuonna konferenssissa esiintyi 24 asiakaspalvelun ja työelämän huippuosaajaa! Kiitosta esityksistään saivat erityisesti Verohallinnon Janne Myyry, joka kertoi asiakaskohtaamisten kehityskaaresta julkisen hallinnon puolelta mielenkiintoisesti. Myös Elisan Katja Hammar sai kehuja siitä, että uskalsi tuoda julki epäonnistumisiakin Elisan chat-palveluiden kehittämisessä ja miten niistä on opittu paremmiksi. Katso päivän muut mainiot puhujat aiheineen täältä.

Ylistystä osakseen sai Ellun Kanojen Kirsi Piha, joka aloitti ensimmäisen aamun reippaasti herättelemällä yleisöä miettimään Särkänniemen viimeaikaisen viestinnän onnistumista. Palautteissa Kirsin esityksen sanottiin tulleen aivan iholle ja jyrkästä sanomastaan huolimatta loi uskoa ja rohkeutta tulevaan. Lue Kirsin bloggaus täältä. “Jäätävän hyväksi” puheenvuoroksi kuvailtiin myös Zefin Jaakko Alasaarelan esitystä. Hän kertoi 10-vuotisesta taipaleesta yrityksensä kasvattajana ja unelmien toteuttajana. Päivän viimeisen potkun antoi Pasi Rautiainen, joka persoonalliseen tyyliinsä muisteli uraansa huippuvalmentajien alaisuudessa ja kuvaili suurmiesten tapoja johtaa tiimiä.

Yhteydessä kruunattiin perinteisesti myös joukko esimerkillisiä työntekijöitä! Vuoden Service Desk tittelin sai ansaitusti Fujitsu Finland Service Desk ja Vuoden Contact Center -kruunun sai painaa päähänsä Aktia Pankki Oyj / Contact Center. Lue lisää kisoista ja valitsemiskriteereistä HDI:n kotisivuilta tai Vuoden Parhaat -kisan sivuilta.

Tunnustusta ansiokkaasta työsuoriutumisesta saivat myös Vuoden Help Desk Esimies: Annamari Toivanen, Nets Oy sekä Vuoden Service Desk Asiantuntija: Katja Niskanen, Enfo Oyj. Lämpimät onnittelumme voittajille!

www.yhteys.com #Yhteys16

Ketä sinä haluaisit kuulla tulevissa tapahtumissamme? Laita meille vinkki: wakaru.events@wakaru.fi

 

Comments are Closed