Wakaru blog

Tarinoita ja oppia palvelujohtamisen ja projektijohtamisen asiantuntijoille

Wave - Wakaru Asiakaspalveluverkosto

Asiakaspalvelun Vuoden Henkilövoittajat palkittiin Yhteydessä

Wave Asiakaspalveluverkosto jakaa vuosittain Yhteys-konferenssissa tunnustusta menestyksekkäästä työstä asiakaspalvelun parissa. Vuoden Henkilökilpailu on kaikille avoin ja siihen saa jokainen ilmoittaa maksutta omat ehdokkaansa. Tänä vuonna kilpailuun ilmoitettiin runsaasti ehdokkaita. Kilpailu on jaettu kahteen sarjaan: Vuoden Palveluasiantuntija ja Vuoden Palveluesimies.

Kaikki finalistit erottuivat ennen kaikkea erittäin kattavasti laadituista ja perustelluista hakemuksista. Tämän jälkeen finalistit haastateltiin puhelimitse ja pohjana käytettiin ennalta laadittua kyselyrunkoa. Tänä vuonna voittajina palkittiin Vuoden Palveluasiantuntija Suvi Puranen, Call Waves Solutions Finland Oy ja Vuoden Palveluesimiehenä Sirkka Lehti, Järvenpään kaupunki.

Vuoden Palveluasiantuntija 2019: Suvi PuranenSuvi voitti  kilpailun seuraavilla perusteluilla:
– luottopelaaja myrskytilanteissa, olipa joulu tai juhannus – hän on aina käytettävissä
– kykenee toimimaan ja organisoimaan asioita alati hektisissä tilanteissa
– vuosien sitoutuminen ja pitkä kokemus on näkynyt rautaisessa otteessa tarttua toimeen erinomaisen asiakaskohtaamisen tuottamiseksi

Suvi kuvailee omaa työtä monipuolisena ja hän kokee saavansa vapauksia niin työnantajalta sekä asiakkailtani. Suvi kiittelee siitä, että saa riittävästi palautetta omasta työstäni ja myös luottamusta. Positiivisena Suvi nostaa työyhteisön avoimuuden ja osaamisen jakamisen.

Vuoden Palveluesimies 2019: Sirkka LehtiVoittaja Sirkka Lehteä voi kuvailla tiivistetysti yhdellä sanalla: Mahdollistaja. Hän luo omalla esimerkillään puitteet työntekijöilleen onnistua parhaalla mahdollisella tavalla työssään ja päivittäisissä asiakaskohtaamisissa. Sirkan vahvuuksina ovat se, että kohtelee kaikkia työntekijöitään tasavertaisesti eikä ota kunniaa onnistumisista itselleen. Sirkan työssä keskiössä on asiakas eli, miten tämä hyödyttää asiakasta? miten tavoitamme asiakkaan parhaiten. Sirkka tähdentää, että  haluaa ympärilleen sellaisia ihmisiä, jotka tekevät hänen työnsä tarpeettomaksi.

Kirjoittaja Laura Hassel vastaa Wakaru asiakaspalveluverkosto Waven kurssi- ja tapahtumatoiminnasta. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla ja pyrkii arjessaan tuomaan asiakaskokemusoppeja käytäntöön myös Wakarun kurssihallintoa pyörittäessä.

Laura @LinkedIn
Wave @Linkedin

Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka 80 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Järjestämme yritysvierailuja, koulutuksia ja tapahtumia. Lisäksi järjestämme myös Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailut. Lue lisää toiminnastamme ja jäsenyydestä: http://wave.wakaru.fi/wave/

Comments are Closed