Blogi

Tarinoita ja oppia palvelujohtamisen ja projektijohtamisen asiantuntijoille

Archive

Page 2/8

IT-palvelujohtaminen, Yleinen

SIAM® – Mistä palveluintegraation hallinnassa on kysymys ja miksi se on tärkeää?

Palvelu- ja projektijohtaminen valmentajaesittely

IT-palvelujohtaminen, osaamisen kehittäminen, Yleinen

13 vuotta palvelunhallinnan ja -johtamisen ITIL®-valmennuksia

IT-palvelujohtaminen, Teknologiapalvelut

Käyttäjätarina – Asiakkaat ja palvelua tuottavat itsensä ja järjestelmänsä armoilla

IT-palvelujohtaminen, osaamisen kehittäminen, Projekti- ja portfoliojohtaminen, Referenssi

Asiakastarina: IT-palvelunhallintatutkimuksen maailman huipulle – Marko Jäntti, Itä-Suomen yliopisto

Palvelu- ja projektijohtaminen valmentajaesittely

IT-palvelujohtaminen, Ketterät menetelmät

Miten ITIL® 4 Direct, Plan and Improve -kurssi auttaa palvelunhallinnan ammattilaisia työssään?

Artikkelit, Ketterät menetelmät, Projekti- ja portfoliojohtaminen, Yleinen

PRINCE2 Agile® tuo ketterät menetelmät osaksi projektijohtamista

Artikkelit, IT-palvelujohtaminen, johtaminen, Ketterät menetelmät, osaamisen kehittäminen, Yleinen

Lean opastaa kohti täydellisyyttä, ei täydelliseksi

IT-palvelujohtaminen, Ketterät menetelmät

Tämän vuoksi halusin CASM-kurssille

IT-palvelujohtaminen

Kuka VeriSM-kurssista hyötyy?

Asiakaspalveluviikko 2020

Yleinen

TIEDOTE: Asiakaspalveluviikkoa vietetään jälleen lokakuussa

Yleinen

Innostu ja innosta

Wave-vierailu ETK asiakaspalveluun

Yleinen

Eläketurvakeskuksen palkittu asiakaspalvelu: Yhteisenä vastuuna osana kokonaisuutta

Yleinen

Kohtaamisen taito, Osa 2: Sinä et ikinä ole syy toisen tunteeseen

Kohtaamisen taito

Yleinen

Kohtaamisen taito, Osa 1: Palvele ihmisiä, älä asiakkaita!

kype-end-of-life-hero_Ainia

Yleinen

Skype for Business Online ”End of life” – mahdollisuus työntekijäkokemukselle

CCD Kollaasi 2020

Yleinen

CCD 2020 asiakaspalvelun tunnelmassa 10 vuotta

Vuoden Contact Center 2018: Alma Consumer ja Webhelp Nordic

Yleinen

Vuosi voiton jälkeen: Mitä kuuluu Vuoden Contact Center 2018?

Waven vuosi 2019

Yleinen

Waven Vuosikertomus 2019 – Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Vuoden Service Desk 2018 - Inmics

Yleinen

Vuosi voiton jälkeen: Mitä kuuluu Vuoden Service Desk 2018?

Waven asiakaspalvelun glögit 2019

Yleinen

Waven vuosi maaliin asiakaspalvelun osallistavilla glögeillä

Waven jäsenvierailu DNA asiakaspalveluun 14.11.2019

Yleinen

Tutustumismatka mutkattomaan arkeen – case DNA

Freshworks Roadshow Helsinki

Yleinen

Customers for Life – Freshworks Roadshow

Wave - Asiakaspalveluviikko.fi 2019

Yleinen

Asiakaspalveluviikko vaalii asiakastyön tärkeyttä

Yleinen

Asiakaspalveluviikkoa vietetään lokakuussa

AgileSHIFT työkalu muuttuvassa maailmassa

IT-palvelujohtaminen, johtaminen, Ketterät menetelmät, osaamisen kehittäminen, Projekti- ja portfoliojohtaminen

AgileSHIFT – avaimet menestykseen jatkuvasti kehittyvillä markkinoilla

Yleinen

Mitä tapahtui Yhteys 2019 -konferenssissa?

Yleinen

Netox Vuoden Service Desk -voittoon 2019

Yleinen

Asiakaspalvelun Vuoden Henkilövoittajat palkittiin Yhteydessä

Yleinen

Eläketurvakeskuksen asiakaspalvelulle Laatutyötunnustus  

Yleinen

DialOk:lle Asiakaspalvelun Laatutyötunnustus