Parhaat käytännöt IT-palveluiden
jatkuvaan parantamiseen

Palvelujohtaminen

IT-palvelujohtaminen on liiketoimintaa tukevien IT-palveluiden strategista suunnittelua, kehittämistä, käyttöönottoa, tuottamista ja palveluiden jatkuvaa parantamista aktiivisessa yhteistyössä kuluttajien ja muiden sidosryhmien kanssa.

Kuluneena vuosikymmenenä IT on noussut tukifunktion asemasta liiketoiminnan keskiöön toiminnan mahdollistajaksi. Tänä päivänä alalla kuin alalla IT-palvelujohtaminen ja tiimien työ ovat keskeisiä yrityksen liiketoiminnan tehokkuudelle sekä uusien liiketoimintamallien kehittämiselle.

Palvelujohtamisen uudet haasteet

Muutos on tuonut IT-johdolle ja palvelujohtamisen ammattilaisille uusia haasteita:

Wakaru osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella IT-palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen valmennus- ja konsultointipalveluja palveluiden jatkuvan parantamisen ja henkilöstön osaamisen kehittämisen tueksi. Järjestämme useita palvelujohtamisen asiantuntijatapahtumia joka vuosi. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio, Accredited Training Organisation (ATO). Lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.

Tarjoamme palveluita osaamisen kehittämiseen palvelujohtamisen ja palvelunhallinnan parissa. Wakarun valikoimasta löydät kansainvälisesti arvostettujen viitekehyksien sertifiointiin tähtääviä valmennuksia, kuten ITIL®, SIAM™, CASM, USM sekä suositut PalveluMestarit. Valikoimastamme löydät sekä peruskursseja että syventäviä valmennuksia myös suomeksi.

Olemme rakentaneet myös kattavat osaamispolut eri roolehin. Löydät tarjoomastamme monipuolisesti myös osaamisen kehittämisen valikoimaa niin substanssiin kuin mahdollistaviin taitoihin:

Löydät valikoimastamme myös keinot DevOpsiin ja SRE-osaamisen kehittämiseen. Muihin osaamisen kehittämisen palveluihin, valmennuksiin ja tuleviin tapahtumiin voit tutustua sivuiltamme sekä Oppia.fi -verkkokaupasta.

Meiltä saat tukea monipuolisesti palvelunhallintaan ja palvelujohtamiseen. Tutustu myös konsultointi- ja henkilövuokrauspalveluihimme.

Suomessa palvelujohtamista on edistänyt voimakkaasti itSMF Finland ry.

#1 Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Katso lisää

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Katso toteutus­päivämäärät ja osta kurssit Oppiasta:

Katso myös

USM Unified Service Management

USM Unified Service Management luo järjestelmällisen lähestymistavan palvelunhallintaan. Ota haltuun parhaat käytännöt!

Lue lisää →

ITIL® 4 -jatkokurssit

ITIL® 4 -jatkokurssit ovat suunnattu perusteiden suorittaneille. ITIL 4 -jatkokurssit syventävät palvelujohtamisen osaamistasi.

Lue lisää →

ITIL

ITIL® on maailman laajimmin käytetty palvelunhallinnan viitekehys, jonka oppeja sovelletaan menestyksekkäästi IT-organisaatioissa ympäri maailman. ITIL on kokonaisvaltainen toimintamalli teknologia-avusteisten palvelujen luomiseen, kehittämiseen ja toimittamiseen.

Lue lisää →

Blogit aiheesta

MarsLander-simulaatio: käytännönläheinen tapa oppia ketterää palvelunhallintaa

Lue lisää →

Voiko pelaamalla oppia? Näin simulaatiopelit kehittävät palvelujohtamisen osaamista

Lue lisää →

Kaikki irti ITIListä USM-metodilla, eli miten ihmeessä tätä oikein tehdään?

Lue lisää →

Wakaru

Autamme organisaatioita kehittymään valmentamalla, ammattitapahtumin ja tarjoamalla edistyksellisiä teknologiapalveluita. Meiltä saat ratkaisut liiketoimintasi ja henkilöstön jatkuvaan parantamiseen.

#1 Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta